پک پذیرایی

نکات مهم تهیه پک پذیرایی همایش

پک پذیرایی همایش

از انتخاب سالن و سخنران مناسب تا استفاده از پک پذیرایی همایش با کیفیت در بهتر برگزار شدن آن اثرگذار می باشد. در واقع عوامل متعددی در برگزاری یک همایش موفق نقش دارند که انجام صحیح هرکدام از آن ها در بالارفتن سطح کیفی رویداد نقش دارند. در این مقاله قصد داریم در خصوص یکی از عوامل مهم و موثر در کیفیت یک مراسم یعنی پک پذیرایی همایش صحبت کنیم.

پک پذیرایی همایش

برای تهیه پک پذیرایی همایش باید به چه نکاتی توجه شود؟

1- زمان برگزاری همایش را در نظر بگیرید

زمان برگزاری با نوع محتویات پک پذیرایی رابطه مستقیم دارد. طبیعتا در صورتی که قرار است همایش شما در ساعت اولیه صبح برگزار شود شما باید به فکر تهیه اقلام پذیرایی مناسب صبحانه بوده و پک پذیرایی صبحانه آماده کنید یا درصورتی که قصد پذیرایی از مهمانان در اواسط روز را دارید باید به فکر تهیه پک پذیرایی میان وعده باشید و خوراکی هایی انتخاب کنید که سبک هستند.

همچین در صورتی که قصد سرِو ناهار یا شام دارید باید از اقلامی استفاده کنید که برای استفاده ناهار یا شام مناسب هستند مثلا می توانید از فینگرفود، ساندویچ های سرد یا اقلامی دیگر به انتخاب خود استفاده و دقت کنید از غذاهایی استفاده شود که همه پسند باشند.

2- تا حد امکان سلایق مختلف را برای انتخاب پک پذیرایی همایش در نظر بگیرید

این نکته بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. البته وقتی می گوییم سلایق مختلف را در نظر بگیرید منظور این نیست چند نوع مختلف پک پذیرایی تهیه کنید بلکه منظور، توجه به یک سری موارد جزئی است.

به عنوان مثال بعضی از افراد عادت دارند در طول روز یا بعد از غذا نوشیدنی گرم مثل چای سِرو کنند چون به قول خودشان اگر نخورند دچار سردرد می شوند یا بعضی از افراد بارها دچار افت فشار می شوند و نیاز دارند که حتما یک شکلات یا شیرینی مصرف کنند که این مسئله خصوصا در جریان برگزاری همایش که افراد ساعات طولانی در محل مراسم حضور دارند حائز اهمیت می باشد.

به عنوان مثالی دیگر شما می توانید از خرما، توت یا کشمش استفاده کنید و این احتمال را مدنظر قرار دهید که ممکن است بعضی از مهمانان دچار بیماری قند هستند یا از کیک ها و نوشیدنی های رژیمی استفاده کنید تا افرادی که به رژیم و تناسب اندام خود اهمیت میدهند نیز بتوانند از پذیرایی شما استفاده کنند با این کار علاوه بر اینکه نشان دهنده احترام شما به شرکت کنندگان است باعث می شود تا خاطره خوبی از رویداد شما داشته باشند.

3- از اقلام پذیرایی با کیفیت استفاده کنید

کیفیت اقلامی که داخل پک پذیرایی قرار می گیرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بسیاری از افراد به بهانه کاهش هزینه توجه چندانی به کیفیت اقلام پذیرایی نمی کنند که کاملا اشتباه می باشد. برای کاهش هزینه های مربوط به تهیه پک پذیرایی بهترین روش این است که استفاده از مخلفات و اقلام غیرضروری را کنار بگذارید اما هیچ وقت کیفیت را فدای هزینه نکنید.

پک پذیرایی همایش

4- از پک های پذیرایی مناسب استفاده کنید

برای انتخاب جعبه یا پاکت پک پذیرایی به نکات زیر توجه کنید:

1- حمل و جا به جایی آسان

بسیاری از افراد شرکت کننده در همایش شما تمایل دارند پک پذیرایی مربوط به خود را به منزل برده و با سایر اعضای خانواده میل کنند بنابراین در انتخاب پاکت یا جعبه ای پذیرایی به این نکته توجه کنید که به راحتی قابل حمل باشند که این امر به لحاظ انتقال پک های پذیرایی به سالن برگزاری همایش نیز حائز اهمیت است. ترجیحا از پک های دسته دار و با وزن پایین استفاده کنید.

2- مقاومت بالا

اقلامی که شما برای تهیه پک پذیرایی استفاده می کنید اقلام متنوعی خواهند بود مثل میوه، کیک، آب معدنی و … بنابراین مقاومت بالای پاکت ها و جعبه های پذیرایی نکته دیگری است که باید به آن توجه نمایید.

3-استفاده از پک های پذیرایی با طراحی شکیل

زیبایی پک های پذیرایی در جلوه بخشی به قسمت پذیرایی مراسم شما موثر می باشد. بسیاری از افراد شرکت کننده در همایش شما تمایل دارند پک پذیرایی مربوط به خود را به منزل برده و با سایر اعضای خانواده میل کنند بنابراین در انتخاب پاکت یا جعبه ای پذیرایی به این نکته توجه کنید که به راحتی قابل حمل باشند که این امر به لحاظ انتقال پک های پذیرایی به سالن برگزاری همایش نیز حائز اهمیت است.

پک پذیرایی همایش

4- شخصی سازی پک پذیرایی

بسیاری از افراد شرکت کننده در همایش شما تمایل دارند پک پذیرایی مربوط به خود را به منزل برده و با سایر اعضای خانواده میل کنند بنابراین در انتخاب پاکت یا جعبه ای پذیرایی به این نکته توجه کنید که به راحتی قابل حمل باشند که این امر به لحاظ انتقال پک های پذیرایی به سالن برگزاری همایش نیز حائز اهمیت است.

5- قراردادن هدیه تبلیغاتی در پک های پذیرایی

اگر علاقه دارید که در ذهن مهمانان شرکت کننده در همایش بمانید یک هدیه داخل پک های پذیرایی خود قرار دهید. این بهترین روش برای تبلیغ کسب و کار شما نیز می باشد.

6- برای مهمانان ویژه خود از پک پذیرایی خاص استفاده کنید

در بسیاری از همایش ها افرادی حضور دارند که به نوعی مهمان ویژه محسوب می شوند از مهمانان ویژه باید به صورت ویژه پذیرایی کرد. بدین منظور می توانید  برای این دسته از مهمانان یک پک پذیرایی لاکچری تهیه کنید.

پک پذیرایی همایش

7- از میز برای چیدمان پک های پذیرایی همایش استفاده کنید

یکی از روش های موثر برای حفظ نظم پذیرایی از مهمانان استفاده از میز برای چیدمان پک های پذیرایی همایش می باشد. دقت کنید که چیدمان پک های مرتب انجام شده باشد پیشنهاد می گردد از طراحی های خاصی به منظور چینش پک های پذیرایی استفاده کنید تا در عین مرتب بودن زیبایی نیز داشته باشند.

با توجه به زمان بر بودن خرید پذیرایی منطقیست این مسئولیت را به افراد و کسب و کارهای فعال در این زمینه واگذار در این صورت می توانید با پرداخت یک هزینه معقول و دریافت خدمات مشاوره ای یک پک پذیرایی همایش مناسب تهیه کنید.

شرکت طُرفه این آمادگی را دارد تا با تهیه پک پذیرایی همایش دغدغه شما را در این خصوص مرتفع نماید.

آیا پک پذیرایی همایش طُرفه به همه استان ها ارسال می شود؟

عزیزان ساکن در شهر کرمانشاه می توانند پک پذیرایی همراه با محتویات و هموطنان گرامی در سایر استان ها پک های خالی پذیرایی را از فروشگاه طُرفه تهیه نمایند.

راه ارتباطی با طُرفه و ثبت سفارش چیست؟

برای سفارش پک پذیرایی همایش طُرفه به سایت ما به آدرس www.torfehpack.com مراجعه نموده و یا با شماره های 09190947804 و 09125722709 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق تلگرام، واتساپ یا از طریق صفحه اینستاگرام با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *