پک میان وعده

پک میان وعده یک پذیرایی متفاوت

پک مبان وعده

استفاده از پک پذیرایی میان وعده شیک ترین و بهداشتی نوع پذیرایی یک همایش، سمینار، یا هر رویداد دیگری می باشد و با توجه به این که فرایند پذیرایی از مهمانان یک فرایند زمان بر و طاقت فرسا می باشد توجه به آن حائز اهمیت است.

بسیاری از همایش ها در اواسط صبح یا بعداظهرها برگزار می شود که نیاز به پذیرایی میان وعده را یادآوری می نماید.

ما در این مقاله قصد داریم در خصوص مزیت های استفاده از پک پذیرایی میان وعده صحبت می کنیم.

مصرف میان وعده چه اهمیتی دارد؟

میان وعده قند خون را متعادل نگه می دارد:

حفظ قندخون به طور ثابت بخش مهمی از سلامت ماست. زمانی که قند خون به طور مداوم افت و افزایش پیدا کند. شانس ابتلا به مشکلات سلامتی جدی مانند مقاومت به انسولین، دیابت نوع 2، بیماری های قلبی، فشارخون و چاقی را افزایش می دهد و مصرف میان وعده راه مناسبی برای تنظیم آن می باشد

با توجه به اینکه شرکت کنندگان حاضر در یک همایش ساعت ها در جلسه حضور داشته و نیاز به متمرکز بودن برای استفاده از مطالب سخنران دارند برای جلوگیری از کاهش قندخون و سطح انرژی آنان استفاده از پک میان وعده همایش بسیار حائز اهمیت است.

میان وعده باعث جلوگیری از پرخوری و کاهش وزن می شود:

همه ما بین وعده های غذایی گرسنه می شویم. وقتی که با یک میان وعده قبل از غذا گرسنگی خود را کاهش نمی دهیم، این احساس گرسنه بودن باعث پرخوری می شود. از میوه ها، غلات کامل، آجیل، لبنیات یا سایرغذاهای غنی از پروتئین می توان به عنوان میان وعده استفاده کرد. این غذاها علاوه بر اینکه دارای مواد مغذی هستند، سیرکننده نیز می باشند.

مصرف میان وعده با جلوگیری از پرخوری یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن می باشد.

خوردن میان وعده باعث بهبود افزایش تمرکز می شود:

آنچه را که قبلا درباره افت قندخون و کاهش متابولیسم بدن گفتیم را به یاد دارید؟ در صورتی که در همایش شما ناهار نیز سرو می شود حتما استفاده از پک میان وعده توصیه می شود چون بعد از هضم غذا کاهش متابولیسم بدن منجر به بی حسی، خستگی و ناتوانی در تمرکز می شود. مصرف میان وعده از طریق تنظیم قندخون باعث افزایش تمرکز شرکت کنندگان می شود.

چند نکته در خصوص خوردن میان وعده:

خوردن میان وعده برای بدن مفید هست. اما این بدان معنی نیست که می توان به نوع میان وعده ای که مصرف می شود بی توجه بود. تا جایی که ممکن است از مصرف آب نبات و تنقلات شیرین به عنوان میان وعده خودداری کنید چون به سرعت هضم شده و دوباره احساس گرسنگی می کنید.

پک پذیرایی میان وعده

پک میان وعده به چه نوع پذیرایی گفته می شود؟

منظور ارائه موادغذایی برای پذیرایی میان وعده مهمانان و شرکت کنندگان به صورت بسته بندی شده می باشد.

مزیت های استفاده از پک پذیرایی میان وعده چیست؟

  1.  به دلیل اینکه موادغذایی در پک های پذیرایی تک نفره قرار دارند مشکل همیشگی برگزارکنندگان و میزبانان که گلایه مهمانان و شرکت کنندگان از نرسیدن پذیرایی به آنان می باشد کاملا برطرف می شود.
  2.  استفاده از پک پذیرایی تک نفره میان وعده باعث یکسان و زیباترشدن ظاهر پذیرایی مراسم می شود.
  3.  با استفاده از پک میان وعده هیچ نیازی به پذیرایی در فواصل متعدد و مکرر نمی باشد.
  4.  استفاده از پک میان وعده همایش باعث جلوگیری از اسراف و کاهش محسوس دور ریز موادغذایی می شود.
  5.  استفاده از پک پذیرایی میان وعده باعث کاهش هزینه ها می شود.

آیا از پک میان وعده می توان برای مراسم های مذهبی، تولد، عروسی، ترحیم و سایر مراسم استفاده کرد؟

بله. برای استفاده از پک پذیرایی میان وعده هیچ محدودیتی وجود ندارد.

اهمیت پذیرایی میان وعده با کیفیت در یک همایش چیست؟

تصور کنید شما به یک مهمانی دعوت شده اید، وارد مراسم می شوید، مودبانه و با احترام با دیگران برخورد می کنید، در برخورد با سایر مهمانان لبخند به لب دارید، در صحبت ها مشارکت می کنید، وسط صحبت دیگران نمی پرید، هنگام غذا خوردن با عجله غذا نمی خورید و از نظر رفتاری عالی عمل می کنید.

اما از نظر ظاهری موهای شما کاملا  چرب، کثیف و نامرتب هستند، بوی عرق بدنتان دیگران را آزار می دهد، صورت خود را اصلاح نکرده یا ریش کاملا نامرتب دارید، یک پیراهن چروک که دکمه های آن را کج بسته اید پوشیده اید، یک کت گشاد و بدقواره و بلند به تن دارید که به تنتان زار میزند، یک شلوار کوتاه پوشیده اید که به اندازه یک سیب زمینی سر دو زانوی آن دارای پارگی می باشد، و یک کفش سوراخ و کثیف هم به پا دارید.

به نظر شما کدام از این دو حالت در ذهن سایر مهمانان باقی می ماند؟

جواب مشخص است. به طور کلی مسائل منفی بیشتر در ذهن انسان مانده و برجسته تر می باشد. بسیاری از افراد حاضر در جمع ممکن است به صورت مستقیم به شما انتقاد کنند و عده ای دیگر نیز ممکن است در ظاهر با شما رفتار خوبی داشته باشند ولی همین که شما از آن ها فاصله بگیرید پشت سرتان شروع به پچ پچ و بدگویی می کنند یا ارتباطشان را با شما قطع می کنند. بنابراین برای حضور در یک مراسم عمومی هم باید رفتار و منش درست و مودبانه ای داشت و هم ظاهر مناسبی. نمی توان شرکت در یک مهمانی را بدون یکی از این دو حالت تصور کرد.

اهمیت پذیرایی مراسم را جدی بگیرید.

زمانی که شما به پذیرایی همایشتان بی تفاوت باشید و به بی کیفیت ترین شکل ممکن از شرکت کنندگان و مهمانان خود پذیرایی کنید اما از نظر کیفیت سالن، سیستم صوتی، سین برنامه ها، برخورد با مهمانان و حتی انتخاب سخنران خوب عمل کرده باشید مصداق همان شخص کت و شلوار بدقواره به تن با ظاهر نامناسبی هستید که خیلی مودبانه رفتار می کند و توجه کنید آن قسمت منفی مراسم شما که همان پذیرایی بی کیفیت و نامناسب می باشد تا مدت ها در ذهن مهمانان شما باقی خواهد ماند.

افرادی قصدشرکت در یک همایش ، سیمنار یا هر نوع مراسم دیگری داشته و برای آن پول هزینه می کنند توقع ارائه بهترین خدمات را از جانب میزبان و برگزار کنندگان دارند. پذیرایی مهمترین بخش از همایش شماست آنقدر مهم که مهمانان شما ارائه یک پذیرایی بی کیفیت را بیشتر از تهویه نامطبوع سالن یا خراب بودن یک صندلی بی احترامی به خود تلقی می کنند. و این امر حتی بر تصمیمشان برای شرکت کردن در رویدادهای آینده و همکاری با شما اثرگذار می باشد.

در یک کلام پذیرایی ظاهر و کت و شلوار مراسم شماست. شما هم باید از نظر ظاهری و رفتاری خوب عمل کنید و هم خدمات پذیرایی مناسبی به مهمانان ارائه دهید.

معایب پذیرایی به شیوه سنتی چیست؟

همه با مراحل ارائه پذیرایی سنتی در یک مراسم و سختی های آن آشنا هستیم.

در ابتدا باید نسبت به مشخص کردن اقلام پذیرایی اقدام کنیم. در مرحله بعد باید تعدادی افراد برای خرید اقلام روانه بازار شوند. افرادی که مسئول خرید برای یک مراسم می شوند باید از مکان هایی که اقلام پذیرایی مدنظر شما را با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند اطلاع داشته باشند و با ساعت ها حضور در میان شلوغی و ازدحام جمعیت بازاری خیلی با حوصله و با دقت نسبت به خرید اقدام نمایند.

در مرحله بعد باید به فکر نحوه ارائه اقلام پذیرایی باشید و در این شرایط اگر قصد پذیرایی به صورت سلف سرویس داشته باشید باید نسبت به اجاره ظروف پذیرایی اقدام نمایید.

بعد از این مرحله شما باید اقلام پذیرایی را به داخل سالن برگزاری انتقال دهید.

اما این شروع ماجراست.

شما در محل برگزاری مراسم نیز باید دقت کنید که همه افراد به یک اندازه و به طور مساوی پذیرایی شوند که معمولا در پذیرایی های سنتی مدیریت این امر بسیار سخت بوده و همیشه با نارضایتی مهمانان همراه می شود. مهمانانی که احساس زرنگ بودن می کنند گاها بارها خود را در صف پذیرایی جا می دهند این در حالیست که عده ای دیگر از مهمانان از پذیرایی نشدن شکایت می کنند.

در کنار استرس ناشی از سایر بخش های مراسم باید فشار روانی ناشی از پذیرایی که مهمترین بخش همایش شماست تحمل کنید همچنین استفاده از نیروی انسانی برای خرید، حمل و نقل، شست و شوی میوه ها و اجاره ظروف پذیرایی نیز هزینه های زیادی را به شما تحمیل می کند.

جمع بندی:

پذیرایی از مهمانان بسیار حائز اهمیت است.حال فرقی نمی کند شما برگزارکننده یک همایش باشید یا شخصی که قصد برگزاری یک مراسم خانوادگی یا مذهبی را داشته باشد. در سال های قبل برای پذیرایی از مهمانان یک مراسم باید وقت و زمان زیادی صرف می شد اما استفاده از پک های پذیرایی امکان یک پذیرایی شیک، بهداشتی و آسان را برای شما فراهم می نماید.

ما به شما استفاده از پک پذیرایی میان وعده طُرفه را توصیه می کنیم.

پک میان وعده

پک میان وعده همایش طُرفه شامل چه اقلام پذیرایی می شود؟

  • آبمیوه
  • مغز
  • شکلات
  • کیک و کاپ کیک
  • بیسکوییت
  • موز
  • سیب
  • خیار
  • میوه های فصل
  • نسکافه
  • لیوان یکبارمصرف
  • کارد بکبارمصرف
  • قاشق یکبارمصرف
  • دستمال کاغذی
  • نمک تک نفره

آیا می توانم محتویات پک پذیرایی میان وعده همایش را خودم تعیین کنم؟

بله. پک میان وعده آماده فقط پیشنهاد به شماست. در صورت تمایل خود شما می توانید محتویات پک میان وعده همایش را تعیین کنید و پک پذیرایی دلخواه خود را سفارش دهید.

برای سفارش پک میان وعده چند روز قبل اقدام کنم؟

شما باید 48 ساعت قبل از مراسم نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید. برای آگاهی بیشتر می توانید قسمت راهنمای ثبت سفارش را مطالعه بفرمایید.

برای ثبت سفارش چطور باید اقدام کنم؟

خرید آنلاین پک میان وعده:

برای خرید آنلاین پک پذیرایی میان وعده شما باید ابتدا حساب کاربری در سایت ما ساخته سپس نسبت به انتخاب اقلام و ثبت سفارش اقدام نمایید.

سفارش پک پذیرایی میان وعده از طریق تماس تلفنی:

تماس با شماره های ما و ثبت سفارش

در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در خصوص نحوه ثبت سفارش با شماره های 09125722709 و 09190947804 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *