پک صبحانه

مزیت های پک صبحانه اداری

باید اعتراف کنیم که استفاده از پک صبحانه برای ادارات و سازمان ها یک نیاز غیرقابل انکار است. امروز بسیاری از کارکنان مجبورند صبحانه را یا از منزل همراه خود آورده یا در بعضی از روزها به دلیل عجله برای سرکار رفتن بدون صبحانه در محل کار حاضر شوند.

 

در حالت اول حمل هر روزه اقلام و ظروف صبحانه برای یک کارمند سخت و آزاردهنده می باشد و به دلیل اینکه نمی تواند همه اقلام صبحانه را همراه خود داشته باشد و باید بخشی از صبحانه خود را در محل کار آماده نماید مجبور است بخشی از زمان کاری خود را صرف آماده کردن صبحانه نموده که موجب تاخیر در شروع کار توسط وی و نارضایتی ارباب رجوع می شود.

 

در صورتی که به دلیل عجله داشتن برای رفتن به محل کار فرصت صبحانه خوردن پیدا نکند انرژی و تمرکز لازم برای انجام امور را ندارد و این هم باعث نارضایتی ارباب رجوع شده و هم روی بهره وری سازمان اثر می گذارد. بنابراین بهترین راه حل استفاده از پک صبحانه آماده برای کارکنان می باشد.

 

در این مقاله قصد داریم به  اهمیت مصرف صبحانه اداری و نکات مربوط به آن بپردازیم.

 

چرا باید صبحانه بخوریم؟

 

صبحانه باعث تنظیم قند خون و جلوگیری از افزایش وزن می شود:

 

یکی از تاثیرات مهم صبحانه تاثیر ـآن بر قندخون می باشد. کسانی که صبحانه مصرف نمی کنند در طول روز با کاهش قندخون مواجه شده و همین امر باعث تمایل و کشش آن ها به مصرف شیرینی، شکلات، انواع ریزه خواری ها و خوردن غذاهای چرب می شوذ که پیامد آن چاقی و افزایش وزن است.

 

مصرف صبحانه باعث افزایش تمرکز می شود:

 

مصرف نکردن صبحانه  به دلیل پایین آمدن سطح گلوکز خون باعث ایجاد اخلال در عملکرد طبیعی مغز و ایجاد اشکال در یادگیری و تمرکز حواس می شود. دانش آموزان با خوردن صبحانه توانایی بیشتری برای یادگیری و فهم مطالب پیدا کرده و این امر موجب تمرکز آنان بر یادگیری و افزایش سطح کارایی آنان خصوصاً در درس ریاضی می شود همچین خوردن صبحانه باعث افزایش سطح انرژی و شادابی دانش آموزان شده که در نهایت موجب می گردد نقش فعال تری در میان گروه همسالان و شرکت در فعالیت های مدرسه داشته باشند.

 

مصرف صبحانه موجب پیشگیری از بیماری های جسمی می شود:

 

مصرف صبحانه در جلوگیری از مشکلات فشار خون (فشار خون بالا)، بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، گاستریت یا ورم معده موثر می باشد.

 

مصرف صبحانه موجب بهبود خلق و خو می شود:

 

مصرف صبحانه به دلیل تنظیم هورمون های بدن باعث بهبود خلق و خو و واکنش های مناسب به شرایط پرتنش می می گردد.

 

بین مصرف صبحانه و افزایش بهره وری سازمان رابطه ای وجود دارد؟

 

پاسخ این سوال مثبت است.

 

بسیاری از مدیران برای افزایش راندمان کاری کارکنان مسائلی مثل افزایش ساعات کاری، آموزش های ضمن خدمت ، تغییر چیدمان وسایل محیط کار و … را در درجه اول اهمیت قرار می دهند تاثیر این روش ها به جای خود اما گاهی اوقات به ساده ترین شکل ممکن می توان باعث افزایش بهروری یک سازمان شد و آن هم توجه به مسائل مربوط به تغذیه کارکنان بوده که استفاده از صبحانه های شرکتی یکی از این موارد است.

 

مدیران سازمان ها و شرکت ها به قدری غرق در مسائل مختلف کاری می باشند که فرصتی برای فکر کردن به تهیه صبحانه سازمانی ندارند. از یک طرف تهیه آن نیازمند صرف زمان زیاد و طولانی بوده که بخشی از نیروی انسانی را درگیر می کند از طرف دیگر حجم کارها به قدری سنگین می باشد که فرصتی برای صرف صبحانه باقی نمانده و کارکنان مجبورند کل روز را با خستگی و پایین ترین حد تمرکز ممکن فعالیت های خود را انجام دهند که این مسئله به طور قطع بر راندمان کاری سازمان خصوصاً برخورد با ارباب رجوع  اثر گذار می باشد.

 

همچنین یکی از عوامل انگیزه گرفتن کارکنان برای انجام هرچه بهتر وظایف خود احساس رضایتمندی در محل کار بوده و این احساس ناشی از توجه نشان دادن سازمان به نیازهای کارکنان خود می باشد که توجه به صبحانه کارکنان نشان دهنده اهمیت آنان برای سازمان بوده که نتیجه آن در انجام هرچه بهتر مسئولیت ها توسط کارکنان و در نهایت افزایش بازدهی سازمان نمود پیدا می کند.

 

مزیت های صبحانه اداری عبارتند از:

 

1- انجام بهتر وظایف به دلیل افزایش تمرکز

2- جلوگیری از کاهش انرژی در طول ساعت کاری به دلیل تنظیم قندخون

3- – برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع به دلیل داشتن انرژی کافی

4- برقراری ارتباط همدلانه بین کارکنان از طریق صرف صبحانه در جلسات و دورهمی ها 

 

هنگام تهیه صبحانه بسته بندی شده اداری به این نکات توجه کنید؟

 

کیفیت:

 

 در صورتی که پک صبحانه اداری سفارش می دهید نسبت به کیفیت مواد اولیه حساس باشید این مورد در خصوص صبحانه های اداری گرم دارای اهمیتی دوچندان می باشد.

 

تنوع منوی زیاد:

 

دقت داشته باشید که از اقلام متنوع برای تهیه پک صبحانه شرکتی استفاده کنید استفاده از یک صبحانه مشخص باعث دلزدگی کارکنان می شود.

 

سرو راحت و بی درد سر:

 

یکی از مزیت های استفاده از صبحانه های بسته بندی شده اداری سرو راحت و بدون ریخت و پاش آن ها می باشد.

 

کیفیت بسته بندی:

 

در صورتی که قصد دارید صبحانه سازمانی گرم سفارش دهید دقت کنید ظروف این نوع صبحانه از ظروف گیاهی تهیه شده باشند و در صورت استفاده از صبحانه های سرد از پک های با استحکام بالا و بهداشتی مثل کرافت استفاده کنید.

 

قیمت به صرفه و مناسب:

 

در صورتی که قصد سفارش پک صبحانه تک نفره برای کارکنان سازمان دارید بهتر است یک قرارداد تنظیم کرده و بصورت ماهانه سفارش دهید در اینصورت می توانید تخفیف مناسبی دریافت کرده و یک پک صبحانه ارزان داشته باشید.

 

برای تهیه پک صبحانه تکنفره از چه اقلامی استفاده کنم؟ 

  • میوه
  • سبزیحات 
  • آبمیوه های طبیعی
  • تحم مرغ
  • کره بادام زمینی
  • آجیل
  • پنیر کم چرب
  • شیر کم چرب
  • گردو
  • خرما
  • عدسی به عنوان صبحانه گرم
  • عسل(به اندازه)

 

جمع بندی:

 

با توجه به اینکه در همه ادارات و سازمان یک سیستم منظم و مشخص کاری وجود دارد و کارکنان بخش قابل توجهی از زمان خود را در محل کار خود می گذرانند صرف یک صبحانه مقوی در آغاز روز دارای اهمیت زیادی می باشد. مصرف صبحانه دریک جلسه کاری نیز می تواند یک راه موثر در ایجاد یک جو صمیمی و همدلانه در میان کارکنان یک سازمان باشد. بنابراین تهیه صبحانه باکیفیت و متنوع به طوری که مصرف آن وقت گیر و زمان بر نباشد ضروری به نظر می رسد و بهترین راه برون سپاری تهیه و استفاده از پک صبحانه تک نفره می باشد.

شرکت طرفه با طراحی پک‌های صبحانه زمینه‌ای را فراهم کرده که یک صبحانه دلچسب در قالب پک‌های آماده و دلخواه همه‌جا در دسترس افراد و سازمان‌ها باشد.

 

برای سفارش بسته پذیرایی صبحانه آماده چند روز قبل اقدام کنیم؟

 

در صورت تمایل به سفارش پک صبحانه حداقل 48 ساعت قبل نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر قسمت شرایط و قوانین سایت را مطالعه بفرمایید.

 

پک صبحانه تک نفره را می توانم برای مراسم های دیگر سفارش بدهم؟

 

بله. شما برای مراسم های مختلف می توانید پک های صبحانه تک نفره طُرفه را تهیه کنید.

 

چطور می توانم ثبت سفارش انجام دهم؟

 

پک‌های صبحانه شرکتی را می‌توان از طریق سایت طُرفه و یا تماس با شماره های ما به دو روش زیر سفارش داد:

 

  •  سفارش پک‌های صبحانه آماده
  • انتخاب اقلام و طراحی پک صبحانه به‌صورت دلخواه

 

در صورت داشتن هرگونه سوال می توایند با شماره های 09125722709 و 09190947804 تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *