پک پذیرایی

چرا از پک پذیرایی استفاده کنیم؟

پک دفاع پایان نامه همراه با تگ خوشامدآگویی - جعبه کرافت پنجره دار

همان‌طور که میدانیم پذیرایی یک مراسم دغدغه‌ها و مشکلات خاص خود را دارد. تفاوتی ندارد که شما قصد برگزاری یک جشن تولد ساده داشته باشید یا به دنبال فراهم کردن یک پذیرایی آبرومند برای یک جشن عروسی، سمینار یا همایش. برگزاری هر مراسمی نیاز به هماهنگی‌های مختلفی دارد از پیدا کردن یک مکان مناسب برای برگزاری گرفته تا تهیه پذیرایی.

 

 پذیرایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در واقع کیفیت پذیرایی شما در قضاوت مهمانان نسبت به مراسم و رویداد شما اثرگذار است.

 

پذیرایی مراسم به سبک سنتی

 

پذیرایی به سبک سنتی مشکلات و پیچیدگی‌هایی دارد که مستلزم صرف وقت، هزینه و انرژی بسیار زیاد می‌باشد.

 

شما باید فکر کنید چه نوع اقلام پذیرایی برای مراسمتان مناسب است؟

 

 از چه نوع میوه‌ای در مراسم خود استفاده کنید؟

 

از چه طعم نوشیدنی ای قصد دارید استفاده کنید؟

 

نحوه سِرو مواد خوراکی باید چطور باشد؟

 

اصلا از کجا باید اقلام خوراکی باکیفیت تهیه کرد؟

 

 

 

خود فرایند خرید مشکلات خاص خود را دارد به عنوان مثال درصورتی‌که قصد خرید میوه و تمایلی برای خرید از میادین میوه و تره‌بار خریداری  نداشته باشید باید میوه را با قیمت بالاتر تهیه نمایید. درصورتی‌که قصد داشته باشید از میادین میوه و تره‌بار خریداری نمایید باید در میان ازدحام جمعیت و شلوغی وحشتناک اقدام به خرید میوه نمایید ولی باز هم مشخص نیست که بتوانید یک میوه باکیفیت و با قیمت مناسب تهیه نمایید.

 

در این میان هزینه‌هایی مثل هزینه حمل‌ونقل، شست و شوی میوه‌ها، استفاده از نیروی انسانی برای خرید و جابه‌جایی اقلام پذیرایی به شما تحمیل می‌گردد و این امر برای خرید سایر اقلام پذیرایی نیز صدق می‌کند.

 

 

 

استفاده از پک پذیرایی در مراسم

 

اما امروزه نحوه پذیرایی از یک مراسم نیز تغییر کرده و به‌روز شده است؛ دیگر لزومی ندارد این مراحل پیچیده و طاقت‌فرسا سپری شود. شما می‌توانید فقط صرف انتخاب کردن اقلام پذیرایی خود بدون اینکه دخالتی در فرایند تهیه و آماده کردن اقلام پذیرایی داشته باشید خیالتان از پذیرایی مهمانان مراسم راحت باشد.

 

استفاده از پک پذیرایی امروزه یکی از رایج‌ترین شیوه‌های پذیرایی در مراسم‌های مختلف می باشد. نحوه پذیرایی از یک مراسم با استفاده از پک پذیرایی بدین‌صورت است که اقلام پذیرایی خود را تعیین کرده و آن را داخل بسته‌بندی‌های مشخص قرار دهید.

 

استفاده از پک پذیرایی امروزه یکی از رایج‌ترین شیوه‌های پذیرایی در مراسم‌های مختلف می باشد. نحوه پذیرایی از یک مراسم با استفاده از پک پذیرایی بدین‌صورت است که اقلام پذیرایی خود را تعیین کرده و آن را داخل بسته‌بندی‌های مشخص قرار دهید.

 

به‌عنوان‌مثال اگر شما قصد داشته باشید برای پذیرایی از مهمانان یک مراسم کیک، آبمیوه، شکلات ارائه دهید. هم اقلام پذیرایی و هم بسته‌بندی‌ها را به تعداد مهمانان سفارش داده، اقلام پذیرایی را داخل این بسته‌بندی‌ها قرار می‌دهید و یک پک پذیرایی برای مراسمتان آماده می‌کنید. در این نوع پذیرایی خوراکی‌های مدنظر به شما خیلی مرتب داخل بسته‌بندی‌ها قرار گرفته و یک ظاهر شکیل و زیبا به مراسم شما می‌دهند.

 

 

 

پک پذیرایی برای استفاده در چه مراسمی مناسب است؟

 

باید بگوییم که هیچ محدودیتی برای استفاده از پک پذیرایی در مراسم‌های مختلف وجود ندارد در یک کارگاه آموزشی کوچک تا یک سمینار 1000 نفره شما می‌توانید از پک پذیرایی برای در مراسم خود استفاده نمایید. از یک جشن تولد ساده تا یک مراسم عروسی بزرگ می‌توانید از این نوع پذیرایی خلاقانه و شکیل استفاده نمایید.

 

برای اعیاد مذهبی، مراسم‌های مناسبتی، سفره‌های مذهبی به دلیل اینکه شما می‌توانید رنگ و طراحی بسته‌بندی‌ها را متناسب با مراسم خود انتخاب کنید استفاده از پک‌ پذیرایی بهترین گزینه است.

 

یکی از کاربردی‌ترین موارد استفاده از پک پذیرایی در جلسه دفاع پایان‌نامه است. همان‌طور که میدانیم جلسه دفاع پایان‌نامه استرس‌های خود را دارد و از آن گذشته در روزهای نزدیک به جلسه دفاع شما به اندازه درگیر تایپ متن پایان نامه و پرینت، رفت‌وآمدهای مکرر به دانشگاه برای هماهنگی جلسه دفاع و آماده کردن پاورپوینت هستید.

 

در میان این همه استرس و فشار استفاده از پک پذیرایی بهترین گزینه برای پذیرایی کردن در جلسه دفاع پایان‌نامه می‌باشد؛ بنابراین می‌توانیم بگوییم هیچ محدودیتی برای استفاده از پک‌ پذیرایی وجود ندارد.

 

استفاده از پک پذیرایی در یک مراسم چه مزیتی دارد؟

 

1- همان‌طور که گفتیم برگزاری یک مراسم شامل امور مختلفی می‌شود که هرکدام از آن‌ها زمان‌بر می‌باشد؛ بنابراین با برون‌سپاری آماده کردن اقلام پذیرایی و استفاده از پک پذیرایی می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کرده و به سایر امور مرتبط با مراسم خود بپردازید.

 

2- با توجه به اینکه در پذیرایی از مهمانان مراسم با استفاده از پک پذیرایی به تعداد مهمانان پک پذیرایی در قالب بسته آماده می‌شود بنابراین دورریز اقلام پذیرایی به‌شدت کاهش پیدا کرده و از اسراف جلوگیری می‌شود.

 

3- با استفاده از پک پذیرایی و برون‌سپاری خدمات پذیرایی خود شما هیچ نیازی به نیروی انسانی برای تهیه کردن اقلام پذیرایی ندارید.

 

4- انتقال اقلام پذیرایی تا محل برگزاری یک مراسم دغدغه‌ی بسیاری از برگزارکننده‌ها می باشد زمانی که شما از پک پذیرایی استفاده می نمایید به دلیل اینکه اقلام پذیرایی در بسته‌بندی‌های مشخص قرارگرفته‌اند حمل‌ونقل آن‌ها بسیار راحت بوده وبدین شکل به‌هیچ‌عنوان امکان آلودگی مواد خوراکی وجود ندارد.

 

5- یکی از مزیت‌های استفاده از پک پذیرایی زیبا و منظم نشان دادن پذیرایی شماست

 

پک پذیرایی را باید چطور و از کجا تهیه کرد؟

 

همه مزیت‌هایی که در خصوص استفاده از پک پذیرایی بیان شد مستلزم این است که به‌طور کاملا باکیفیت تهیه شده باشند درواقع شما باید آماده کردن پک پذیرایی را به شرکتی بسپارید که علاوه بر تخصص، دارای تعهد لازم نیز برای ارائه بهترین خدمات به شما باشد.

 

 بنیان‌گذاران مجموعة طُرفه از سال 1386 در زمینه برگزاری رویداد (همایش، سیمنار، جشنواره، نمایشگاه، جشن‌های فارغ‌التحصیلی) فعالیت نموده‌اند و کاملا با فرایند برگزاری یک رویداد و مشکلات ناشی از آن آگاه هستند.

 

به دلیل سابقه فعالیت در زمینه برگزاری رویداد و مراسم‌های مختلف بااهمیت کیفیت و نحوه ارائه اقلام پذیرایی، تاثیر پذیرایی در ماندگار کردن یک رویداد در ذهن مخاطب و بالابردن اعتبار برگزارکننده همچنین دغدغه‌های برگزارکنندگان کاملا آشنا بوده و این امر باعث وسواس این مجموعه در خصوص ارائه پک پذیرایی باکیفیت چه به لحاظ بسته‌بندی و چه به لحاظ استفاده از اقلام پذیرایی گردیده است.

 

 ما دغدغه شما را دغدغه خود می‌دانیم.

 

شما می توانید  از طریق سایت ما به نشانی www.torfehpack.com یا تماس با شماره های 2709 572 0912 – 7804 094 0919سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاهی در مورد “چرا از پک پذیرایی استفاده کنیم؟

  1. زهرا گفت:

    جعبه ها بسیار جادار، شیک و زیبا بودند من برای مراسم بله برون سفارش دادم که همه خیلی خوششون اومد
    ممنون از شما 🙏

    1. admin گفت:

      سپاس از شما🌹🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *