پذیرایی میوه مراسم

نحوه پذیرایی میوه در مراسم

نحوه پذیرایی میوه مراسم

استفاده از شیوه های مختلف پذیرایی میوه در مراسم یکی از روش ها برای جذاب کردن پذیرایی شما از مهمانانتان می باشد. شما می توانید با داشتن کمی خلاقیت، پذیرایی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید.  آشنایی با این روشها موجب می شود که شما نیازی به خریداری میوه های متنوع نداشته باشید و بتوانید  با استفاده از خلاقیت خود و حجم پایینی از میوه ها یک پذیرایی شیک و درخور ارائه دهید. بنابراین آشنایی با روش ها و ترفندهای مختلف پذیرایی میوه مراسم علاوه بر جذاب کردن پذیرایی شما می تواند موجب صرفه جویی در هزینه ها نیز بشود.

با ما همراه باشید

برای پذیرایی میوه در مراسم از میوه مدنظر خود برای تهیه آب میوه استفاده کنید.

درصورتی که قصد سرِو شربت در مراسمتان دارید می توانید از میوه متناسب با آن برای تزیین لیوان استفاده کنید. به عنوان مثال اگر شما شربت آناناس سرِو می کنید لبه لیوان شربت را با برش های کوچک از آناناس تزیین نمایید یا در صورتی که شربت زردآلو سِرو می نمایید تکه های کوچک زردآلو را داخل شربت بیندازید.

از جمله آب میوه هایی که می توان به آن اشاره کرد عبارتند از:

شربت پرتقال برای پذیرایی میوه در مراسم

پرتقال

شربت آلبالو برای پذیرایی میوه در مراسم

 آلبالو

شربت زردآلو برای پذیرایی میوه در مراسم

زردآلو

شربت توت فرنگی برای پذیرایی میوه در مراسم

توت فرنگی

شربت اناناس برای پذیرایی میوه در مراسم

آناناس

موهیتو  برای پذیرایی میوه در مراسم

موهیتو

موهیتو پذیرایی میوه در مراسم

لیموناد

بنابراین یکی از ترفندهای پذیرایی میوه مراسم استفاده از آن ها برای تهیه شربت های مختلف می باشد.

استفاده از میوه خشک در مراسم

از میوه خشک یا چیپس میوه برای پذیرایی میوه در مراسم استفاده کنید.

در مهمانی ها و مراسم های مختلف مهمانان ترجیح می دهند میوه هایی بخورند که پوست کندن، خورد کردن و میل کردن آن ها راحت باشد حتی بسیاری از مهمانان میوه هایی که نیاز به پوست کندن دارند را میل نمی کنند. با در نظر گرفتن چنین احتمالاتی بهترین شیوه برای پذیرایی میوه این است که در کنار میوه های طبیعی از میوه خشک نیز استفاده کنید.

شما ممکن است تمایل به استفاده از میوه هایی داشته باشید که در فصول خاصی برداشت می شوند. مثل کیوی، زردآلو، هلو و … بدیهی است که این میوه ها در همه فصول سال در دسترس نمی باشند و خرید این میوه ها بصورت طبیعی در فصولی غیر از فصل برداشت این محصولات امکان پذیر نیست اما در صورت استفاده از میوه خشک شما می توانید به این میوه ها دسترسی داشته باشید.

تفاوت چندانی بین چیپس میوه و میوه خشک وجود ندارد تنها تفاوت این دو محصول در این است که میوه خشک میوه های دانه داری هستند که خشک شده اند اما چیپس میوه برگ میوه خشک شده می باشد.

نحوه تهیه سالاد میوه

سالاد میوه یکی از ترفندهای پذیرایی میوه در مراسم

سالاد میوه یک سالاد خوشمزه می باشد که طرفدارهای خاص خود را نیز دارا می باشد. همچنین یکی از شیک ترین روش های پذیرایی میوه در مراسم است. در صورتی که قصد تهیه سالاد میوه دارید به ترکیب رنگ میوه ها دقت کنید و میوه هایی انتخاب کنید که در صورت مخلوط شدن باهم جلوه زیبایی را به سالاد شما ببخشند. همچنین دقت کنید که به لحاظ طعم نیز با یکدیگر همخوانی داشته باشند. روش تهیه سالاد میوه بدین شکل است که پوست میوه ها گرفته و آن ها را در در قطعه های کوچک خرد می کنید. میوه ها را در یک ظرف مخصوص ریخته و یک چنگال داخل آن ظرف قرار دهید.

استفاده از سالاد میوه علاوه بر زیبا و متفاوت کردن پذیرایی میوه در مراسم شما خوردن میوه برای مهمانتان نیز ساده تر می کند.

نحوه چیدمان سیخ میوه

 

سیخ میوه یک روش خلاقانه برای پذیرایی میوه در مراسم

در صورتی که شما قصد برگزاری یک مهمانی خاص مثل جشن تولد دارید طبیعتا باید نوع پذیرایی شما نیز خاص و متفاوت باشد. سِرو میوه نیز بخشی از پذیرایی مراسم شماست که بهتر است آن را به شکلی متفاوت، زیبا و خلاقانه ارائه کنید. استفاده از سیخ میوه کمک می کند تا پذیرایی میوه در مراسم شما به شکل شیک و خلاقانه انجام شود.

برای تهیه سیخ میوه پوست میوه ها را گرفته و آن ها را به قطعات کوچک تقسیم کنید. به میوه هایی که اندازه آن ها کوچک هستند مثل توت فرنگی دست نزنید و آن ها را به همان شکل مورد استفاده قرار دهید. رنگ میوه ها نکته بسیار مهمی است که برای زیباتر شدن ظاهر سیخ میوه باید به آن توجه کنید بدین شکل که از میوه های همرنگ استفاده نکنید و تنوع را در رنگ بندی سیخ میوه مدنظر قرار دهید تا زیبایی آن دوچندان شود.

پذیرایی میوه در مراسم با استفاده از برش های زیبا و خلاقانه

یکی دیگر از روش های پذیرایی میوه در مراسم که به کمک آن می توانید در ذهن مهمانان بمانید تزیین های متفاوت و خلاقانه میوه ها می باشد. 

تزیین موز

در صورتی که موز از میوه هایی است که برای پذیرایی میوه مراسم از آن استفاده می کنید می توانید آن ها را به شکلی جذاب و متفاوت سِرو نمایید. برای خرید این میوه اینجا کلیک کنید.  

تزیین موز

تزیین موز

 

تزیین پرتقال

میتوانید با برش های پرتقال  یک گل زیبا طراحی کنید.  درصورتی که برای پذیرایی میوه مراسم قصد دارید پرتقال سرو نمایید. روی سفارش آنلاین پرتقال کلیک کنید و به راحتی سفارش خود را ثبت نمایید.

تزیین پرتقال

تزیین پرتقال

تزیین پرتقال

 

تزیین سیب

در عکس زیر شما نمونه ای از تزیین سیب را مشاهده می کنید. برای خرید روی سفارش آنلاین سیب کلیک کنید و با کمی خلاقیت یک پذیرایی متفاوت ارائه دهید.

تزیین میوه سیب

تزیین میوه سیب

تزیین میوه سیب

 

تزیین خیار 

خیار یکی از میوه های پرطرفدار و پای ثابت مراسم و میهمانی ها می باشد. برای ثبت سفارش این میوه روی خرید آنلاین خیار کلیک کنید و با یک تزیین زیبا این میوه را سِرو کنید.

تزیین میوه خیار

تزیین میوه خیار

تزیین میوه خیار

شما می توانید سایر میوه هایی که برای استفاده در مراسم مدنظرتان هست را به شیوه ای خلاقانه تزیین و کاملا متفاوت از مهمانان خود پذیرایی کنید. یکی از راه هایی که می توانید به پذیرایی مراسمتان جلوه ببخشید استفاده از همین ترفندهایی تزیین می باشد.

برای پذیرایی میوه در مراسم به زیبا و مرتب بودن چیدمان آن دقت کنید.

نحوه چیدمان میوه و زیبایی و شکیل بودن آن دغدغه بسیاری از میزبانان است. این دغدغه کاملا طبیعی و به جاست زیرا نحوه چیدمان میوه ها می تواند در شکیل تر شدن ظاهر پذیرایی شما بسیار تاثیرگذار باشد. در اینجا شما می توانید نمونه هایی از چیدمان میوه در ظروف مختلف را ببینید.

نحوه چیدمان میوه در ظروف

نحوه چیدمان میوه در ظروف

نحوه چیدمان میوه در ظروف نحوه چیدمان میوه در ظروف

نحوه چیدمان میوه در ظروف

جمع بندی:

دغدغه بسیاری از میزبانان عزیز ارائه یک پذیرایی شیک، متفاوت و آبرومند می باشد. برای متفات بودن همیشه نیازی به صرف هزینه های هنگفت و خرید انواع اقسام میوه نمی باشد. شما با کمی خلاقیت و استفاده از ترفندهای مختلف پذیرایی میوه در مراسم می توانید یک میزبان متفاوت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *